Monday 30 July 2012

MySelf Testimoni ( Premium Beautiful)

Terima Bungkusan PB pada hari Jumaat Lepas ( 27.07.12),,
Hari sabtu dah mula pakai....

HUrmm...sebelum tu..  nak kongsi serba sikit profile diri... yang berkaitan aje la...okeh...

Usia : 28 tahun
Status : Berkahwin
Bersalin Anak Pertama : 25.02.2012 ( Adam Hazieq)
Berat Terkini : 68 kg


Gambar nanti kita upload iye...

Masalah :

Badan selalu lenguh dan sakit....( akibat kekerapan travel)
Perut gelebeh... huhuhu
Berat badan meningkat lepas bersalin... ( tak de idea nk cuba plan diet yang mcm mana lg... dah cuba utk tak mkn nasi... tapi siapa boleh tahan kan.. nasi tu... huu.... lagi pun.. saya suka makan..)
Yang nie konfirm semua wanita yang BrestFeeding MESTI alami masalah yang sama...kan..kan..kan...Breast Kendur... Normal la tuh...
Stretch Mark...


Hari Pertama dan Kedua ( 28/07/12 - 29.07.12), Sabtu Ahad

First time nk pakai ni... agak payah... tp saya tau... itu memang saiz saya... so tak mustahil kalo tak boleh pakai... :) Dah pakai dengan lengkap..ape yang terdetik kat hati ni.... ( aduhai... susah rasanya nk bernafas....) sebab YAKIN... itu cuma awalan...yela  kalau pakai corset lain.... hal ini memang setiasa terjadi kan.. iye ke idok nie..... sangat SELESA... tak rasa mcm pakai corset... kalau terasa pun bahagian perut dengan dada...sebab bahagian tu  buat badan kita TEGAK ... jalan pun ala-ala model.. kihkihkih...tp saya suke....Material memang LEMBUT dan TAK PANAS...  memang serap peluh la material nie...Hari ni pakai dari jam 9.00 pg sampai la selepas waktu berbuka....

Salah satu Kelainan yang saya dapat rasa sebelum dan selepas ber'PB" selama 2 hari

 1. Tekak Kering - sebab....

Conversation dengan Ikin - Penyokong kuat kiter hehehe...



tak pakai dengan betul.... kan dah kene.. padn muke aku.. hehe



PASTIKAN ANDA DI LUAR SANA PAKAI PREMIUM INI DENGAN BETUL YE....
PASTIKAN ANDA TARIK LEMAK KHUSUSNYA YANG ADA KAT BAHAGIAN PELIPAT KETIAK TU...MASUKKAN DALAM CUP BRA TU.... SUPAYA KITER SELESA SEPANJANG HARI....


Hari KETIGA . 30.07.2012, Isnin

Hari nie tak pat ber " PB "... sebab PB belum kering lagi... saya jemur kat bilik tp tak pasang kipas... lalai nye saya... huhu dah rugi satu hari...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
03.08.12, 08.20am- Mcm ade perubahan yang nk di story kan.. tp... nk konfirm kan dulu betul2..... baru saya... citer ye... haha..TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUUUU......
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Hari dah masuk hari ke 6 Ber 'PB" alhamdullilah... menunjukkan perubahan. Nak tau baca story bawah nih....

Kisah pada malam Jumaat (02.08.12) - (Err. jgn salah faham... bukan hal itu ye... tp lain hal...  )
Waktu : Ketika sedang menunggu waktu berbuka di rumah opismate.

Tak tahu lak nak  tunjukkan rasa GEMBIRA yang TERKATA tu macam... sebab saya masih berada dalam keadaan tidak percaya....Dalam hati." Betul ke? Mustahil la...Ishh... konfirm dah nie... takkan mesin timbang berat badan dah rosak lak...sebelum nih timbang kai mesin nih jugak.....ishh... memang sah dah nih... DAH TURUN 5 KG .....yahuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mungkin ade yang tak percaya.... saya tahu tu.. sebelum ni saya pun tak percaya...bila dah cuba...... WOW.... IANYA MEMANG BERKESAN..... turun 5 Kilo and pada masa yang sama... untuk  WAIST NIPPER ( BENGKUNG) .. first day pakai.... guna cangkuk pertama.. selepas 5 hari... dah boleh capai ke cangkuk yang ke 3..... sronok sgt... and  kengkawan (perempuan ..ye) yang puji... badan dah ade shape....:)



Selain perubahan kat atas.
Kesan2 lain yang dirasai sepanjang pemakaian PB ....

 1. Gatal2  -  proses pembuangan toksin dari badan... tp saya tak risau... ianya cuma sementara...
2.  Kurang rasa lapar... Nasi sepinggan dah jadi separuh pinggan.... :)
3.  Badan rasa ringan.....

 tAK SABAR NAK TAHU.... PERUBAHAN DALAM MINGGU KE DUA...









No comments: