Thursday, 2 August 2012

TARAAAAAAA....... ALKISAH  Premium Beautiful...


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
03.08.12, 08.20am- Mcm ade perubahan yang nk di story kan.. tp... nk konfirm kan dulu betul2..... baru saya... citer ye... haha..TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUUUU......
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Hari dah masuk hari ke 6 Ber 'PB" alhamdullilah... menunjukkan perubahan. Nak tau baca story bawah nih....

Kisah pada malam Jumaat (02.08.12) - (Err. jgn salah faham... bukan hal itu ye... tp lain hal... )
Waktu : Ketika sedang menunggu waktu berbuka di rumah opismate.

Tak tahu lak nak tunjukkan rasa GEMBIRA yang TERKATA tu macam... sebab saya masih berada dalam keadaan tidak percaya....Dalam hati." Betul ke? Mustahil la...Ishh... konfirm dah nie... takkan mesin timbang berat badan dah rosak lak...sebelum nih timbang kai mesin nih jugak.....ishh... memang sah dah nih... DAH TURUN 5 KG .....yahuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mungkin ade yang tak percaya.... saya tahu tu.. sebelum ni saya pun tak percaya...bila dah cuba...... WOW.... IANYA MEMANG BERKESAN..... turun 5 Kilo and pada masa yang sama... untuk WAIST NIPPER ( BENGKUNG) .. first day pakai.... guna cangkuk pertama.. selepas 5 hari... dah boleh capai ke cangkuk yang ke 3..... sronok sgt... and kengkawan (perempuan ..ye) yang puji... badan dah ade shape....:)


Selain perubahan kat atas.
Kesan2 lain yang dirasai sepanjang pemakaian PB ....
1. Gatal2 - proses pembuangan toksin dari badan... tp saya tak risau... ianya cuma sementara...
2. Kurang rasa lapar... Nasi sepinggan dah jadi separuh pinggan.... :)
3. Badan rasa ringan.....

No comments: