Wednesday 1 August 2012

SATU RUMAH  SATU PEMANGGANG AJAIB


Dah macam SATU KOMPUTER SATU RUMAH lak... kan.kan.. hehe.... Saya ber TERIMA KASIH kepada semua pelanggan-pelanggan yang telah membeli produk Pemanggang Ajaib ( Are Ikan Brand, Keluaran Syarikat Menang) melalui saya....


Kebanyakan Pelanggan memberikan respon yang baik. Alhamdullillah... sama- sama la kita mempelbagaikan resipi masakan yang menggunakan PEMANGGANG AJAIB.
 Bagi mereka yang telahpun memiliki Pemanggang ini.. hantar la kat saya... resipi2 atau testimoni penggunaan Pemanggang Ajaib... boleh kiter kongsi-kongsi.. n boleh jugak la saya sediakan ruang resipi  anda...Mesti seronok dapat kongsi resipi.

Bagi mereka yang berminat untuk kongsi resipi atau memberikan testimoni... emailkan pada saya ye..

                                                

    ibuadamwall@gmail.com


ape pun SELAMAT BERBUKA .....bersama MASAKAN DARI PEMANGANG AJAIB....

No comments: